niedziela, 3 sierpnia 2014

Dobijam się, dobijam się i sprawdzam czy otwarte

Witajcie.
Jak mijają Wam wakacje? U mnie... zawsze mogło być lepiej. Nie chce wracać do szkoły, a druga LO wzywa, z każdym dniem coraz głośniej... Wiem, że jutro obłożę książki okładkami, nawdycham się zapachu nowych książek... oj tak.
Wysłałam 4 listy do skoczków narciarskich (jeden 3 tygodnie temu, trzy pozostałe w piątek) i teraz czekam z niecierpliwością na odpowiedzi - mam nadzieję, że je otrzymam :)


Kołnierzyk - Decades
Koszula - Original Future (SB)
Pasek - Voile 
Torebka - Archive (SB, NIECAŁE 20SD! :D)
Okulary - Riviera
Majtki - Bonjour Bizou
Spódnica - Pretty n' Love (SB)
Buty - Callie's Picks

7 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja. Mam nadzieję, że otrzymasz odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Te połączenia są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tą torebkę kupiłam za 6 sd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowo i fajnie :) Wygląda to wszystko genialnie! :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, kolorowa i dość nietypowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja :)
    Ja też nie chce do nowej szkoły, 1 LO.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy