środa, 13 sierpnia 2014

What's my name?

 Witam wszystkich czytelników  bardzo serdecznie! Na imię mam Magda, i od dzisiaj mam wielki zaszczyt dodawać swoje stylizacje na blogu Spectrum of Stardoll. Styczność z grą Stardoll mam już od 4 lat. Jednak nigdy wcześniej nie udało mi się zostać członkiem jakiegokolwiek blogu. Jestem bardzo podekscytowana i serdecznie zapraszam do oglądania moich stylizacji. Bardzo cenię konstruktywną krytykę. Śmiało piszcie, jeżeli macie pewne uwagi co do outfitu. Chętnie odpowiem na wasze pytania. A więc, zaczynamy!
 Koszula - PPQ
Naszyjniki - (B.Bizou+Nelly.com+Archive+LE)
Pasek - Fendi
Spódnica - Decades
Torebka - Chanel Tribute
Buty - Evil Panda

EDIT: Na Stardoll nazywam się Zeszyteres.

5 komentarzy:

  1. Hej, stylizacja jest fajna i ciekawa pod względem kolorystycznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że pojawił się ktoś nowy :) Mam nadzieję, że nie tylko ta stylizacja będzie tak ciekawa :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy