piątek, 29 sierpnia 2014

Po Drodze

Witajcie. 2 miechy minęły jak jeden dzień. Szkoła , znajomi ,nauczyciele i ehh.. pani od polskiego. Strasznie boję się tego roku, bo pewnie pani od polskiego może mnie przycisnąć do muru i to bardzo. Jakoś nie mam bardzo problemu z polskim ,tylko chodzi o to ,że mnie nie lubi. Co do podręczników - jestem załamany lekko ,a co dopiero moja mama... Za wszystkie książki zapłaciliśmy koło 200 zł , rozumiem jakby ćwiczeniówki były po 10 zł załóżmy to tragedii nie ma ,ale jak 2 książki po 60 zł to proszę Was ,ale nie chcę się uczyć. Premier obiecał nam darmowe książki ,jak na razie są podwyższone ceny.
Sukienka-Special Offer
Torebka-Decades
Buty-Special Offer

A co Wy sądzicie ?

8 komentarzy:

  1. Prosta, ale ładna.
    Co do moich książek.. Wydam około 300-400 złotych za wszystkie. Ceny są bardzo wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też książki drogie jak cholera. Ćwiczenia z 30 stronami za 28zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję książki we wrześniu, na spokojnie, mam w zwyczaju kupować złe. XD
    Za to mój brat idzie do 6 klasy i za książki rodzice dali niecałe 400zł.
    Co do stylizacji ładna i TANIA :p :D
    Fajnie że ktoś puszcza rapsy, propsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :)
    Ja nie mam jeszcze wszystkich książek, ale bardzo dużo kosztują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, choć jest w niej mało elementów.
    Książki faktycznie są coraz droższe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najśmieszniejsze jest to ,ze po znajomym mam większość książek i miałem takie repetytorium -książka taka sama , z tym samym ,tylko ze inni autorzy -60 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. 200 zł to nic, ja zapłaciłam za komplet nowych książek prawie 500zł :|

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy