poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Gold is only for rich girl, like me

   Hej! Dzisiaj zdecydowałam się na stylizację z elementami złota. Outfit jest dosyć prosty. Strasznie spodobało mi się połączenie tej bluzki ze spodniami. Miałam lekki dylemat z dodatkami. Ostatecznie zdecydowałam się na czarne szpilki ze złotymi zdobieniami, na małą czarną torebkę oraz na połączenie 3 złotych naszyjników, które bardzo mi się spodobało. Myślałam też o dodaniu kamizelki z frędzlami, ale odpuściłam i uważam, że była to dobra decyzja. Co sądzicie o stylizacji? Podoba wam się?
Naszyjniki - (Riviera+Rio+PPQ)
Top - Tingeling
Torebka - Decades
Spodnie - B.Bizou
Szpilki - LE

6 komentarzy:

  1. Gdyby top jakoś sprytnie ukryć pod spodnie byłoby nawet lepiej, ale i tak jest elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet o tym nie pomyślałam. Sprawdziłam przed chwilą, jakby to wyglądało i moim zdaniem, gdybym ukryła top pod spodniami, wyszło by gorzej. Jednakże dzięki za aktywne komentowanie moich stylizacji i wszystkie uwagi! :)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja! Cudowna bluzka <3 Twoje stroje za bardzo przypadają mi do gustu ;)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy