poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Casting

Nadszedł czas, aby do załogi bloga z rekrutować nowych redaktorów! Tym razem od nowo przyjętych osób wymagam kompetencji, gdyż tamtym razem przyjąłem dwie osoby na stanowisko redaktora dziennego, a na blogu nie pojawiła się ani jedna stylizacja, tych oto redaktorów. Sandra wyjechała, więc będę poszukiwał również osobę na stanowisko "Kącika makijażysty" oraz do wnętrzomanii, gdyż nie wiem co się dzieję z Elą. Także, zaczynamy. :)

Redaktor dzienny
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia itp.,
chęć robienia stylizacji,
systematyczność,
umiejętność znoszenia krytyki,
kreatywność.

Do zgłoszenia proszę wysłać swoją jedną najlepszą stylizacje.

Kącik makijażysty
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia itp.,
chęć robienia makijaży,
systematyczność,
umiejętność robienia screnów oraz makijaży.

Do zgłoszenia proszę wysłać swoje dwa najlepsze makijaże.

Wnętrzomania
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia itp.,
chęć robienia wnętrz, pokazywania jak zrobić coś z paru mebli,
systematyczność,
umiejętność robienia screnów oraz wnętrz.

Do zgłoszenia proszę wysłać swoje jedno najlepsze pomieszczenie oraz w paru zdaniach opisać co moglibyście zaproponować czytelnikom.

Historia Modelki
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia itp.,
systematyczność,
umiejętność wyszukiwania informacji o danej modelce.

I must have
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia itp.,
systematyczność,
chęć robienia stylizacji,
kreatywność.

Do zgłoszenia proszę wysłać jedną stylizację z czymkolwiek z najnowszej kolekcji Royalty lub z najnowszym hot buysem.

I to na tyle z castingów, mam nadzieje, że chętnie się zgłosicie i załoga powiększy się o parę osób.

Castingi trwają do 14.08.2014.
Powodzenia/Dominik! :)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na imię Natalia i przeżyłam już 19 wiosen :) Lubię tworzyć różne stylizacje. Z gramatyką nie mam problemów gdyż mam za sobą klasę humanistyczną ;) Nie będę miała problemów z tworzeniem notek systematycznie i dość często :) Wydaje mi się, że nadaję się na redaktora dziennego. Oto praca: http://bankfotek.pl/image/1769652
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na imię Wiktoria.Mój nick to lolkapolka9.Mam 13 lat i level 45.Ortografię jak i interpunkcję mam w jednym paluszku, spełniam wszystkie wymagania .Interesuje mnie dział Makijaż , bardzo lubię go robić , to jest dla mnie wielka przyjemność .
    Oto makijaże:
    http://oi60.tinypic.com/35056ig.jpg
    http://oi60.tinypic.com/2i1jwd2.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Maciej i mam 17 lat. Mój nick na Stardoll to Domi_miaa i ma 82 lvl. Z interpunkcją i ortografią nie mam problemów :D Chciałbym być w dziale dziennym. Jak najbardziej spełniam warunki. Całe wakacje siedzę w domu więc bez problemu z pisaniem notek.
    Moja stylizacja : https://imagizer.imageshack.us/v2/408x518q90/540/eVeXZ8.jpg
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy