piątek, 29 sierpnia 2014

Anaconda

Witam was serdecznie w tych ostatnich dniach wakacji. Jak możecie opisać te wakacje? Bo ja bardzo dobrze, wreszcie się zmobilizowałem i zgubiłem 5kg. A co wam się udało zrobić przez te wakacje? Pochwalcie się w komentarzach! Tak poza tym, to 7 września odbędą się 2 urodziny bloga. Pierwsze nie były huczne, w ogóle nie były obchodzone, gdyż o nich zapomniałem. Także 7 września możecie spodziewać się na blogu wielu atrakcji i konkursów.

Kurtka - Nelly.com,
Druga kurtka - Mark Fast,
Podkoszulka - Otto,
Majtki - Callie's Picks,
Spódnica - Pretty'n'love,
Rajstopy - Film Theory,
Buty - Fallen Angel.



4 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, jedynie zmieniłabym buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie narzekam, choć mogło być trochę lepiej.
    Stylizacja bardzo ładna, tylko poliki mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre wakacje :) Stylizacja średnio w moim guście ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna! A wakacje minęły mi szybko i nijak.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy