niedziela, 3 sierpnia 2014

Styl futurystyczny

Witam was! Na początku pragnę powiedzieć, że komentator tygodnia wraca do życia! Osoba, która w tym tygodniu będzie najbardziej udzielała się na blogu zgarnie 70sd, przewidywane są wyróżnienia.

Tak jak tytuł, ostatnio na blogu uzależnieni odbywał się jak co tydzień konkurs na stylizację weekendu, a więc postanowiłem się zgłosić. Otóż moja stylizacja zdobyła 8 głosów! Co jest moim rekordem w tym konkursie. :v A oto ona:
Łańcuchy - Callies picks,
Stanik - Rio,
Body - Velvet Orchid,
Pasek - Callie's picks,
Spódnica - Archive,
Buty - Archive.

Pozdrawiam/Dominik.

6 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja :) Dół bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna! Łańcuszki idealnie pasują do paska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Ja dostałam wyróżnienie, ale nwm ile zdobyłam głosów xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Gratuluję rekordu, następnym razem pewnie będzie jeszcze więcej głosów :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy