czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowy telefon

Witajcie, znowu dłuższa przerwa z mojej strony. Spowodował to brak weny. Nie mogłem stworzyć ani jednego dobrego seta, aż w końcu wyszedł ten. Wreszcie pozbyłem się mojego starego telefonu (oddałem go mamie) i wczoraj wybrałem się do salonu Plusa po nowy. Straszne kolejki, ale na szczęście jakoś szybko się zeszło i wreszcie mam nowy telefon. :)

Kołnierzyk - Bonjour Bizou,
Sweter - Voile,
Spodnie - Voile,
Żakiet - Callie's Picks,
Szpilki - Giambassta Valli.

Pozdrawiam/Dominik.

*Wyniki na komentatora tygodnia pojawią się w niedzielę*



5 komentarzy:

  1. Stylizacja fajna, bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nowego telefonu! xD
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w klubie posiadaczy nowych telefonów. ;3
    Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie, że masz nowy telefon. Ja na nowy muszę poczekać do maja. Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy pojawią się wyniki wymaluj wygraną? Bo chyba zapomniałeś o tym konkursie. Mi osobiście już na nim nie zależy, ale nieładnie tak zlewać innych.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy