wtorek, 12 sierpnia 2014

Wielki powrót ♥

Witajcie! Postanowiłam dać Sobie jeszcze jedną szansę,lecz jeśli teraz nie wyrobię się z blogowaniem zakończę pisanie na blogu. Dzisiaj chciałabym wam pokazać makijaż w kolorach brzoskwiniowego różu z odrobiną fioletu. Postanowiłam też pokazać go w nowej oprawie graficznej. Jak wam się podoba wolicie poprzednią czy obecną oprawę ? :) Nie przedłużając oto makijaż :
1.Rozjaśniamy wewnętrzny kącik oka jasnym cieniem.
2.Następnie od wewnętrznego kącika do połowy oka nakładamy cień w kolorze brzoskwiniowego różu.
3.Zewnętrzną część oka malujemy fioletowym cieniem.
4.Całość pokrywamy jedną warstwą jasnego cienia ,aby kolory nie były zbyt nasycone. Na dolną powiekę nakładamy burgundowy cień,który również pokrywamy warstwą jasnego cienia.
5.Rzęsy malujemy pogrubiającym tuszem oraz używamy różowego eyelinera od wewnętrznego kącika do połowy oka.
6.Na koniec  delikatnie wycieniowałam brwi oraz nałożyłam błyszczyk z Transform.
Jak wam się podoba? :)/Sandi1200

5 komentarzy:

  1. Ciekawy, aczkolwiek stara wersja posta lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj znowu. Ładny makijaż, ale to błyszczenie Doll moim zdaniem jest straszne xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki byś dała radę! ;) Makijaż ciekawy ale wcześniejsza wersja posta lepsza, bardziej przejrzysta i bez tłumiących makijaż kolorów tła. :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy