piątek, 14 marca 2014

Konkurs graficzny

NIE MA ZBYT DUŻO ZGŁOSZEŃ, DLATEGO KONKURS PRZEDŁUŻAM DO 30 MARCA.


Tak jak wcześniej zapowiadałem, organizuję konkurs graficzny.
Ale nie na nagłówek, tylko na baner promujący blog.

Do wyboru macie dwie pozy:

Pozy nie są najłatwiejsze, ale za to nagrody zachęcające.

Za pierwsze miejsce:
100sd.

Dwa wyróżnienia po 50sd.

(jeśli będzie 15 zgłoszeń do pierwszego miejsca i wyróżnień dorzucę kilka cennych szmatek).

Warunki wzięcia udziału:
Obserwowanie bloga,
wykonanie grafiki,
grafikę można wykonać w dowolnej rozdzielczości.


Pozdrawiam/Dominik. 

17 komentarzy:

  1. Na grafice ma być nazwa bloga? Czy nic?
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie wezmę udziału bo nie mam czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy ten napis przy drugi zdjęciu Men Of The Year 2012 ma być?

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a po co na grafice ma być napis Men of The Year? Oczywiście, że nie ma go być.

      Usuń
  4. Nestety grafik ze mnie marny, moje możliwości ograniczają się tylko do obróbki nóg doll i ew. ręki xD

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem że nie jestem najlepszym grafikiem , ale postanowiłam zgłosić swoją pracę : http://bankfotek.pl/image/1630882
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam się na grafice :C
    Życzę powodzenia :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Można jeszcze brać udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również zadaje te pytanie, a może to być dowolny rysunek o takiej pozie, czy jakby przekalkowany na swój sposób?

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. No to się zgłaszam :)
      http://oi61.tinypic.com/neyd89.jpg

      aga-medoll13

      Usuń

Obserwatorzy