wtorek, 11 marca 2014

Ubrana w Nelly.com


Robaczki Wy moje!
<Udzieliło mi się powiedzenie jednej z moich nauczycielek>
Powinna była uczyć się do pracy klasowej z geografii, jednak wszyscy dobrze wiemy (widząc tę notkę), jak ciekawa ta nauka była... Zabrałam się za robienie stylizacji, myślę, że to wyszło mi bardziej. Bo komu chce się uczyć na pamięć 20 wykresów?!
Nikomu normalnemu... Ale przecież trzeba zapchać czymś podstawę programową.
Co do stylizacji... Tak, tak, musicie chyba po prostu przywyknąć do potęgi i prawie wszechobecności czerni. To mój ulubiony kolor, no przykro mi... Stylizacja.. Hmm, nie pamiętam kiedy ostatnio stworzyłam jakąkolwiek w takim stylu. Ale spodobała mi się, choć wiem, że jest nudna. Złote dodatki (znów) się pokazują, a do tego biała barwa. Na luzie. Ekstrawagancko.
 
 Kończy mi się ss :c














 
Czapajka- Nelly.com
Kurtka- Nelly.com
Top- It Girls
Spodnie- Nelly.com
Buty- Nelly.com

2 komentarze:

Obserwatorzy