niedziela, 16 marca 2014

Gold


Hej miśki! :)
Kolejna niedziela. Grrr, jak ja nie cierpię niedziel. Na samą myśl, że jutro trzeba iść do szkoły robi mi się słabo... Co z tego, że od wtorku zaczną się rekolekcje? Nasza szkoła stwierdziła, że będą i normalne lekcje i rekolekcje. I zabawna sprawa- na tych lekcjach przed rekolekcjami będziemy mieć sprawdziany. Jakby tego nie mogli odpuścić...
Stylizacja powstała dość szybko.. Miało być na czarno i niebiesko, wyszło jak wyszło. Mówiłam, że powróci czerń- to kolor, który zawsze będzie moim ulubionym. Znów nie jest to elegancka stylizacja, znowu taka na luzie, w rzeczywistości zestaw idealny do szkoły.
Możecie zobaczyć teraz mój nowy wygląd w pełnej okazałości- wydaje mi się, że teraz Palinkaa jest o wiele ładniejsza :)


















Czapajka- Nelly.com
Łańcuch- Original Future
Sweter- Original Future
Spodnie- It Girls
Worek- Basics
Buty- 300 mln, Special Offer

4 komentarze:

  1. Fajnie. Złoto i czerń, dobre połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam lekcje przed rekolekcjami :-/.
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Ładne kolory i pasująca do stylizacji twarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podobnie z tymi rekolekcjami, tylko, że za tydzień...

    Stylizacja fajna, sama mam tą bluzkę, ale jakoś nie potrafię jej dobrze wykorzystać, nie to co u ciebie. :)

    Frędzelki na spodniach to jednak przesada i tak stylizacja rzuca w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy