poniedziałek, 10 marca 2014

Girly

Cześć, moi drodzy :) Przepraszam za moją nieobecność (kolejną), niestety zawsze, gdy zabierałam się do pisania posta, coś mi wypadało. Ten miał się ukazać już parę dni temu, ale złapał mnie okropny wirus i nawet nie chciało mi się włączyć laptopa. 
Dzisiejszą stylizację przygotowałam z myślą o konkursie partnerskim Elegantly & Part of Stardoll. Inspiracją był darmowy top, który mimo tego faktu jest śliczny. Elementem, który był wymagany w konkursie, jest top z Riviery, jest on pod spodem tego darmowego i służy jako ramiączko (?). Dodałam beżową spódniczkę i pasującą torebkę w tym samym kolorze. Minimum dodatków - pasek z YSL i obcasy z Valentino. W sumie jest prosto, bardzo prosto. Zmieniłam wygląd doll, podoba mi się, Hannah jest taka weselsza. Z pewnością jednak jeszcze do poprzedniego wrócę. Co myślicie?




Top (pod spodem) | Riviera
Top | 300 Millions Stardolls
Spódniczka | HHB
Pasek | Saint Laurent Paris Tribute
Kopertówka i buty | Valentino Tribute

2 komentarze:

Obserwatorzy