wtorek, 18 marca 2014

Pastelowa żółć


Cześć Wam!
Przychodzę do Was z dzisiejszą stylizacją... dość wcześnie jak na moje możliwości. A to wszystko dlatego, że nie muszę na jutro na nic uczyć, bo... moja szkoła obchodzi dzień otwarty dla trzecio-gimnazjalistów, dzięki czemu mam wolne (chodzę do liceum, ale mamy złączone LO i gim). Wybaczcie mi również jakość.
Stylizacja prosta, banalna wręcz. Dodałam kolor, żeby nie było aż tak nudno. Ten sweter widziałam w paru stylizacjach, jednak nie wiedziałam, że jest nadal dostępny w Plazie. Kupiłam go oglądając szafę jednej z użytkowniczek- a wiecie, że istnieje przecież opcja kupienia od razu w apartamencie, jeśli coś nam się spodoba. To świetne rozwiązanie! Spodnie kupione jakiś czas temu w Bazarze, kompletnie nie miałam na nie pomysłu Dzisiaj znalazłam ten plecaczek za niecałe 60 sm i nie mogłam się oprzeć, aby go nie kupić. Wiem, nie ma identycznego koloru jak spodnie, ale myślę, że nie jest tak źle... Dodałabym tutaj jakieś okulary, ale nie mam żadnych w pasującym kolorze :c










Sweter- Mr.
Bluzka- Basics
Spodnie- Archive, SB
Plecak- Rio, SB
Buty- Evil Panda


4 komentarze:

Obserwatorzy