piątek, 7 marca 2014

Really


Dobry wieczór!
Cholernie przepraszam, że dodaję ten wpis tak późną porą... Wcześniej nie miałam nawet jak napisać niczego, już miałam dodać po godzinie 21 coś, jednak wtedy komputer odmówił mi posłuszeństwa.. Wiecie, złośliwość rzeczy martwych.
Stylizacja na dziś: Dwa kolory, naprawdę delikatnie. Czerń to kolor, którego używam chyba w każdej stylizacji. Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam gift-o-meter, ponieważ parę rzeczy z niego przypadło mi do gustu i postanowiłam je mieć. Ten kombinezon- był jedną z nich. Drażnił mnie fakt, że posiada on tylko jeden rękaw, dlatego starałam się to ukryć. Myślę, że cała stylizacja wyszło dość obiecująco. Włosy w kolorze większej części kombinezonu- dobry pomysł? Zakupiłam w dzisiejszym dniu dosyć sporą ilość ubrań, więc postaram się to wykorzystać do kolejnych stylizacji- ah, nie mogę się doczekać!










Woalka(?)- darmówka
Narzutka- It Girls, HB
Podszewka- It Girls
Kombinezon- 300mln, darmówka
Pasek- It Girls
Torebka- It Girls
Buty (niewidoczne)- Bonjour Bizou

4 komentarze:

  1. Stylizacja niebrzydka, ale ja nie przepadam za tą darmówką z gift-o-meter, chba przez tą dolną częśc, moim zdaniem te spodnie wyglądają na za duże i po prostu wiszą na doll... Ale świetny pomysł z zakryciem rękawa, bo to też mnie denerwowało w tej darmówce.. :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy