wtorek, 25 marca 2014

Wiosna ach to ty ♥

Bardzo ,ale to z całego serducha was przepraszam. Nie dodawałam postów przez bardzo długi czas.Obiecuję ,że teraz będę dodawała je systematycznie. Mam ostatnio strasznie zawalone dni i nie mogłam znaleźć czasu na dodanie posta. Nauki bardzo dużo.Codziennie sprawdziany,kartkówki ostatnio mam coraz więcej jedynek i muszę to nadrabiać. Mam nadzieję ,że nie macie mi tego za złe. Powracam do was ze zdwojoną siłą!A teraz wiosenny makijaż nie mam weny ,ale mam nadzieję że chociaż coś mi się udało :)
Potrzebujemy:
Na początku wewnętrzne kąciki podkreślamy jasnożółtym cieniem.
Następnie dodajemy ciemniejszy ,ale nadal żółty cień i poprawiamy przejścia.
Następnym krokiem będzie pomalowanie dolnej powieki na samym końcu ciemnozielonym cieniem(4-5 warstw)
Teraz należy dolną powiekę zaznaczyć zielonym cieniem.
Na samym końcu wewnętrzne kąciki podkreślamy miętowym cieniem.
Ja podkreśliłam usta różowym błyszczykiem.
Tak prezentuje się gotowy make-up:
Podoba wam się?
Jaki makijaż chcieli byście zobaczyć w następnym kąciku?/Sandi1200



5 komentarzy:

Obserwatorzy