niedziela, 9 marca 2014

Litlle black (no classic) dress

Cześć Wam!
Wybaczcie jakość stylizacji... Raz jest całkiem ok, innym razem taka, że lepiej nie mówić... Jednak mam nadzieje, że nie będziecie przywiązywać zbyt wielkiej wagi do szaty graficznej...
Miałam stworzyć coś bez czerni, jak widzicie idzie mi świetnie. Nie ma co, czarny to mój ulubiony kolor, zarówno na Stardoll, jak i w realnym świecie. Czerń wygląda elegancko ze srebrem czy też ze złotem. Ja jednak zdecydowałam się na wykorzystanie tej drugiej opcji. Myślę, ze sukienka nie jest banalna, prześwitujące fragmenty dodają całości pikanterii. Dodałam torbę, którą znalazłam w Starbazaarze- takiego modelu mi brakowało, jest świetna.





















Opaska- Nell.com
Łańcuch- PPQ
Sukienka- Velvet Orchid, SB
Stanik- Basics
Torba- It Girls, SB
Buty- MM+ Velvet Orchid

6 komentarzy:

  1. Idealnie dobrane dodatki. O, masz problem odcięcia się od czarnego, a ja mam problem z ogólną zmianą stylizacji, bo mam kilka koncepcji, ale żadna mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można powiedzieć, że ciekawa i godna pochwał, jednak nie podoba mi się fason sukienki, nie pasuje do naszyjnika i ogółem, zapewne to akurat moje zdanie, gdyż nie psuje efektu. To pewnie nie traf w mój gust ;) ME GUSTA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, ale widać, że majstrowałaś przy nodze ;c

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy