czwartek, 20 marca 2014

Miętowy sorbet


Dobry wieczór! :)
Jak ta Wasza Paulinka się rozszalała! Trzeci dzień pod rząd dodaję stylizację! Tak, tak, też jestem tym zdziwiona, jednak wczoraj robiłam parę stylizacji do mojego Must Have, no i od razu postanowiłam dodać ją tutaj. Nie wiem, może ktoś ją już widział :)
Nie zabijajcie mnie za jakość, wcześniej była lepsza...
Taaa-daaa! Kolejna stylizacja, w której znowu (o dziwo!) nie gości czarna barwa. Spodobało mi się połączenie bieli z jakimś innym kolorem, dlatego tak powstała ta stylka. Jednak nie wie, czy uda mi się zrobić taką trzecią stylizację, następna chyba będzie już "normalna". Całą stylizację rozpoczęłam od spódniczki z nowej dostawy Nelly.com, którą zamierzałam złączyć z tym kombinezonem. Jakie było moje zdziwienie, gdy sama spódniczka nie zakrywała w całości kombinezonu! Z pomocą przyszła biała sukienka i biały top, które pełnią funkcję "przedłużenia" spódniczki. Mówcie co chcecie, jestem zdania, że to moja najlepsza stylizacja odkąd je dodaję.













Fascynator- Voile
Łańcuch- PPQ
Płaszcz- Nelly.com
Spódnica- Nelly.com, Voile, Special Offer
Kombinezon- Pretty n Love
Buty- Voile

4 komentarze:

Obserwatorzy