niedziela, 30 marca 2014

I MUST HAVE #1


Witajcie w nowym dziale, który jak możecie się domyślić po tytule będzie nosił nazwę "I must have"

ZAPRASZAM DO LEKTURY :)


W tym tygodniu mieliśmy okazję podziwiać trzy nowe kolekcje: It Girls, kolejną odsłonę Callie's Picks oraz Subcouture. Mimo że w każdej z tych dostaw znalazły się perełki, postanowiłam "pod lupę" wziąć dostawę Subcouture. Dlaczego? Uważam, że ten sklep jest naprawdę drogi, nie mam tyle funduszy, aby tam kupować, a ponieważ nadarzyła się taka okazja, że mam jak coś w nim kupić, postanowiłam to zrobić :) Niestety, kolekcji już nie ma w Starplazie, skończył się czas na zakupy, dlatego kto miał jak, to zrobił już zakupy.

1. Czarne futro | Była to pierwsza rzecz, którą włożyłam do koszyka, mimo tak wysokiej ceny. Spodobało mi się, wiem, że może być trudne do użycia, jednak chciałam mieć w swojej szafie coś "futrzastego".
2. Złota kopertówka z frędzlami |  Co do niej miałam mieszane uczucia. Podoba mi się, jednak nie jestem do końca przekonana, poza tym cena, która jak na taką małą torebeczkę jest dość wysoka... Przypomniałam sobie jednak, że podobny dylemat miałam z kopertówką ze złotymi ćwiekami (od Louboutin'a), teraz cholernie żałuję, że jej nie kupiłam, więc postanowiłam nie powielać tego błędu.
3. Brzoskwiniowe mega-wysokie szpilki |  Zastanawiałam się długo nad nimi. W końcu kupiłam je dzisiaj, 4 godziny przed zamknięciem sklepu. Do dziewczęcych stylizacji, z nutką pazura? W sam raz! :)
4. Koronkowo-prześwitująca bluzka | Nie mam takiej w swojej szafie, dlatego kupiłam ją bez wahania :) 
5. Czarne buty a la siateczka  |  Wybaczcie, że na powyższym obrazku ich nie ma. Kompletnie o nich zapomniałam. Stylizację z nimi zrobiłam już w piątek, uciekło mi to z głowy. Chodzi o te buty z pierwszej stylizacji. Następnym razem postaram się nie powtórzyć czegoś takiego. (Wiecie, to chyba tę piękną pogodę, piszę, ale duchem jestem już na dworze c:)


STYLIZACJE




1. Płaszcz- Subcouture |  Blezer- RIO |  Koszula- Nelly.com |  Łańcuch- PPQ |  Pasek- Wild Candy |  Spodenki- Decades |  Buty- Subcouture |
2. Fascynator- Voile |  Łańcuch- PPQ |  Blezer- RIO |  Bluzka- Voile |  Stanik- Basics | Pasek- Asper Ski |  Spodenki- Callie's Picks |  Bransoletka- Honey Maid |  Torebka- Special Offer |  Buty- Subcouture |
3. Łańcuch- Wild Candy |  Bluzka- Subcouture |  Pasek- Asper Ski |  Spódnica- Special Offer |  Torebka- Subcouture |  Buty- Nelly.com  Buty 2- Nelly.com |

____________________

Przepraszam również za jakość, zwłaszcza stylizacji. Gdy je obrabiałam, wszystko było cacy, zaczęłam dodawać i pojawiło się to, co się pojawiło. Przepraszam też za wszystkie niedociągnięcia, obiecuję, że się poprawię. Mam nadzieję, że mimo tych błędów technicznych spodoba Wam się ten dział, prowadzony przeze mnie.
Już w następną niedzielę kolejne I must have. Czekacie? :)

6 komentarzy:

  1. Futero, buty i kopertówkę również uważam za Must Have tej kolekcji, natomiast bluzka mi się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tych rzeczy nie mam. Ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś świetne rzeczy, które sama chętnie bym kupiła, gdybym miała odpowiednią ilość sd :c
    A stylizacje boskie, najbardziej podoba mi się pierwsza :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące stylizacje.
    Mam tylko jedną polecaną rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. Kupiłam buty ;3
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam futerko i brzoskwiniowe szpileczki ♥ Chciałam jeszcze dokupić kilka rzeczy, ale się trochę zagapiłam i zapomniałam, ze kolekcja jest tylko 2 dni :P Cała ja xd A tak w ogóle - świetne styki!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy