środa, 5 marca 2014

Black or (and) white


Dobry wieczór.
Wysiadają mi plecy, mózg mi eksploduje (po cholerę mi znać rodzaje spółek?!), ręce mam lodowate. Oczy szczypią.
A jednak stworzyłam stylizację, nie chciałam znów zostawiać bloga. Minęła godzina, za czym zestawiłam te zakolanówki z jakąś rzeczą. Nie jestem nadal do końca przekonana, ale musicie się tym zadowolić (wybaczcie, widzę ledwo co). Znowu zdecydowałam się na połączenie black&white, znów z akcentami srebra. Najbardziej uniwersalny zestaw. Nudno, wiem.





















Kołnierzyk- darmówka
Kurtka- Evil Panda
Top- It Girls
Pasek- It Girls
Rajstopy- Basics
Zakolanówki- Decades
Buty- Cheap Monday (Nelly.com)

4 komentarze:

  1. Ślicznie, tylko kołnierzyk bym zdjęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, prosty, ale elegancki i na topie. Ostatnio tak jak chodziłam po korytarzach szkoły mojej młodszej siostry to dużo osób miało takie spódniczki i oczywiście nie zapomniały o martensach :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy