poniedziałek, 15 grudnia 2014

Chasing Time

Reklama na ciekawszym stardollu pojawiła się dzisiaj, na blogu jest już ponad 150 wyświetleń, co jak dla mnie dzień po reaktywacji jest sukcesem, loteria ma ponad 10 zgłoszeń, a ja zrobiłem elegancką stylizację. Jutro mam konkurs ortograficzny, zostałem zgłoszony jako jedyny z klasy, to dla mnie spore wyróżnienie, bo jest parę dobrych osób z tego przedmiotu. Życzcie mi powodzenia! :)

Kapelusz - Killah,
Cardigan - Archive,
Bluzka - Bonjour Bizou,
Spodnie - Chanel,
Szpilki - Perfect Day.

Osoby, które skomentują post powalczą o:
(tylko dla obserwatorów)

Pozdrawiam/Dominik.



9 komentarzy:

  1. Znowu smutna..... No ale ładna jest nie ukrywam :))

    MADZIUTELEK

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, dałabym tylko jakieś inne buty, pokusiłabym się o jakieś w zupełnie innym kolorze, by nadać trochę smaczku stylizacji :D albo kolorowa kopertówka, coś w tym stylu :p ale jest wporzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Stylizacja niby na pierwszy rzut oka ładna, ale gdy się dokładniej przyjrzę dostrzegam kilka błedów, które należy poprawić.
    1. Buty. Kompletnie tu nie pasują. Może same w sobie są ładne, ale nie w tym zestawieniu. Zmieniłabym je na inne w odcieniu cardiganu.
    2. Pustka. Stylizacja można powiediec, że jest "pusta". Dodałambym torebke, może naszyjnik, cokolwiek, żeby "zapełnić" outfit.

    + Uważam, ze to nie do konca na temat bo rozmawiamy o połączeniu ubrań, ale muszę przyznać, ze makijaż jest piękny c;


    Hi.....Angel

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się jakoś nie za bardzo podoba. Wszystko ma inny kolor, dosłownie. Sądzę że spodnie tutaj zupełnie nie pasują. Mają dziwny, zielonkawy kolor, chociaż niby są czarne. Bez nich stylizacja wyglądałaby o wiele lepiej. Zamieniłabym je może na jakąś fajną spódniczkę w kolorze kurtki. Buty podmieniłabym na fajne, czarne trampki i dodałabym rajstopy ala kabaretki. Do tego jakaś torebka, mała, na pasku. Sądzę że makijaż tutaj fajnie pasuje kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamieniłabym marynarkę na coś co bardziej podkreśli figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty bym tylko tutaj zmienia na bardziej kolorem pod marynarkę i torebkę dodałabym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ok, zmieniłabym blezer na jakiś czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fuj blazer, fuj bluzka i za błyszczące spodnie, jak dla mnie :c No i buty też nie najlepsze.. Poza tym spod kapelusika wystają włosy.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, lecz przesunęłabym kapelusz odrobinę wyżej,dodała jakąś torebkę,wymieniłabym buty chociaż te nie są takie złe i dodała naszyjnik :) Stylizacja tworzy fajną bazę więc można coś jeszcze zrobić :D
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy