wtorek, 16 grudnia 2014

Luxury

Wczoraj moje stylizacje były nie najlepsze, dopiero nabieram wprawy, bo w końcu miałem 3 miesięczną przerwę.:)
Dzisiejszy set w klasycznych kolorach z domieszką różu w różnych odcieniach.

Koszula - Pretty'n'love,
Skóra - Evil Panda,
Kopertówka - The Jet Set,
Spódniczka - PPQ,
Szpilki - MM.

Pozdrawiam/Dominik.

***kurtkę z poprzedniego posta wygrywa Lawliet.***
Gratulację! Zgłoś się w mojej kg.






Osoby, które skomentują post powalczą o:
(tylko dla obserwatorów)

Pozdrawiam/Dominik.



9 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie, jedynie torebka mi ne pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czpiłąbym sie bluzki. Uważam, ze powinna być ciemniejsza. Poza tym jest OK c;

    OdpowiedzUsuń
  4. niezła,ale trochę mi się tu gryzie złoto i srebro, więc wymieniłabym kurtkę
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że mimo, iż ostatnio modne jest łączenie srebra ze złotem, to ja staram się tego unikać. Zawsze gryzie mnie to jakoś w oczy i od razu wydaje mi się, że taki drobiazg psuje ogólne wrażenie. Nie podoba mi się bluzka, co też nieco wpływa na moją ocenę. Prawdę mówiąc torebka pasuje do butów, ale nie podobają mi się te frędzle - stylizacja jest prosta, a zarazem nieco przesadzona. Uwielbiam tą spódniczkę i wiem, że trudno jest wykombinować z nią coś, co wyglądałoby naprawdę okej, więc aktualnie nie jest wcale tragicznie, ale ciekawa jestem, jak wyglądałaby druga wersja ;)

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się:)
    Kurtka jak dla mnie do wymiany

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooo w końcu kolory zawitały :)))) Super stylizacja ale złota za srebrem nie łączymy :))



    MADZIUTELEK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się połączenie różu z czernią,ale przeszkadza mi połączenie złota ze srebrem.Dodałabym jakiś pasek i przesunęła spódniczkę odrobinę wyżej.:)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy