wtorek, 30 grudnia 2014

SALE

Kocham stardoll, dzisiaj chciałem ogłosić wyniki na komentatora tygodnia, miałem na koncie dokładnie 174sd, w starplazie, w przymierzalni miałem ciuchy za 74sd, kupiłem je. Po wejściu do apartamentu okazało się, że mam 108sd mniej. :) 
Mogę was tylko przeprosić, zapewne w tą niedziele co będzie ogłoszę już wyniki na komentatora dwutygodnia, który otrzyma 70sd.
EDIT: Sprawa wyjaśniona, za płaszcz z The Jet Set, zamiast 29sd, z konta pobrało mi 38sd, już w tej sprawie napisałem do adminów.
EDIT 2: Jednak za wszystkie rzeczy zapłaciłem, jako oryginalna cena. :) Admini jedynie nie oszukali mnie na Prada Dress z Original Future. :)
___

Koszula - Callie's Picks,
"Top" - Bonjour Bizou,
Spódnica - Apres Ski,
Torba - Decades,
Buty - Archive.

Pozdrawiam/Dominik. :) 

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja,torebka wygląda tu bardzo ładnie :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że ja do tej pory nie skorzystałam z promocji.
    Niech oni sobie gdzieś wsadzą te wszystkie promocje. Zamiast oferty, która powinna potrwać dłużej, dają procenty z błędami.
    Okej, za płaszczyk pobrało Ci 9sd więcej, ale co z resztą kasy? Nie to, żebym spieszyła się do komentatora tygodnia, ale osobiście próbowałabym to jakoś wyjaśnić, bo 57sd to nie mało..
    Stylizacja mi się nie podoba. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja. Ja skorzystałam z promocji i wszystko było OK, ale dziwne, że tak cię oszukało :/ Pisz do adminów, może coś ugrasz bo to naprawdę niefajna sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech ci admini ;-; nigdy jeszcze nie przytrafiło mi się coś takiego jak tobie. Stylizacja w porządku.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy