wtorek, 23 grudnia 2014

Good Barbie likes bad Ken

 Witam w ten jakże uroczy, deszczowy dzień. Tak, muszę przyznać, że ostatnio dostaję powoli jakiś omam. Mam wrażenie, że to nadal październik czy listopad. Śniegu brak, a jutro święta. Wracając do meritum. Dzisiaj w stylizacji pokusiłam się o różowy kolor. Myślę, że stylizacja jest zabawna aniżeli ładna. Od niedawna dostaję białej gorączki na myśl wyboru butów. Mam z tym wielki problem i nie jestem pewna co o nich powiecie. Osobiście bardzo spodobała mnie się darmowa spódniczka i na dodatek dobrze skomponowała się z koszykiem na zakupy.
Kurtka - Subouture
Top - Pretty in love
Spódniczka - Darmówka
Torebka - Chanel
Buty - Dolce & Gabbana

 Spośród komentarzy wyłoniłam jedną osobę, która dostanie ode mnie w prezencie wybraną rzecz z najnowszej kolekcji Chanel. Tą osobą jest: szalonatylkoja1. Gratuluję! Wystarczy, że dodasz wybraną rzecz z Chanel do swojej wishlist i poinformujesz mnie o tym w mojej kg. 

4 komentarze:

  1. Podobno śniegu ma nie być aż do początku roku.. Pamiętam, jak kiedyś cieszyłam się, że w Boże Narodzenie zawsze jest biało, a ostatnio prawie w ogóle go nie widać. Miejmy nadzieję, że przynajmniej na Sylwestra coś się zmieni.
    Wiedziałam, że w końcu zobaczę Cię z tym torebko - koszykiem! Dodałabym jakiś naszyjnik i stylizacja byłaby naprawdę świetna. Podoba mi się nawet ta napompowana kurtka, do której dobrałabym nieco cięższe buty, co nie znaczy, że te tutaj nie pasują. Dziękuję za wyróżnienie ;)

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, nie jest przesłodzona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również odnoszę wrażenie, że jeszcze kilka tygodni do świąt, czekam na śnieg, bo bez śniegu nie ma takiej atmosfery ;/ Co do stylizacji - nie przepadam za napuchniętymi kurtkami i szpilkami (z odkrytymi palcami tym bardziej), bo to po prostu wygląda śmiesznie. Dodałabym naszyjnik albo jakieś długie kolczyki.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy