niedziela, 21 grudnia 2014

20 TRENDS FOR FALL/WINTER 2014-2015 #1

Witam Was w pierwszym poście poświęconemu trendom na jesień i zimę 2014/15r. 
W tym "odcinku" zajmiemy się...

... futrami. Ciepłe, mięciutkie, naturalnie, bądź i sztuczne. Uważam, że każda kobieta powinna mieć chociażby futro sztuczne. Dlaczego? Gdyż dodaje ono elegancji, dostojności i przy tym jest wygodne i ciepłe. Futro w tym sezonie jest bardzo modne. Znajdziemy je na pokazach min. :


Alexander Mcqueen



Versace


Fendi
(przepraszam za jakość)

Na stardoll znajdziemy wiele, świetnych futerek, we wszystkich kolorach tęczy.

Ja osobiście uwielbiam na stardoll czarne futerka, lecz aby nie było zbyt monotonnie, wprowadzam i barwy

No to co? Czas na stylizacje.





Co sądzicie o futerkach? Macie jakieś? Podoba Wam się artykuł? Chcecie więcej? 
Piszcie :P


9 komentarzy:

  1. 1. - Fuj :c
    2. - Zdjęłabym naszyjnik. Poza tym jest okej.
    3. - Jaakie fajne buty!
    Kilka owych futerek mi się nie podoba, ale post intrygujący ;)
    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, cudna u oprawa graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i ostatnia stylizacja bardzo ładna. Cieszę się, że wprowadzasz na blogu coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja cudowna. Co do futerek, na Stardoll je uwielbiam, ale w rzeczywistości już nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza absolutnie nie podoba mi się, reszta bardzo ładna. Świetny, ciekawy post.
    Masz literówkę w słowie ,,elegancja" i nie jestem przekonana co do konieczności stawiania przecinków w zdaniu
    Na stardoll znajdziemy wiele, świetnych futerek, we wszystkich kolorach tęczy.
    Aczkolwiek post naprawdę interesujący i czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiem, w słowie elegancja zjadłem "j". Dopiero teraz zauważyłem. Dziękuję za opinię

      Usuń
  6. Ciekawy post. Stylizacje piękne, aczkolwiek uważam, że pierwsza to kompletny nie wypał. Ta czapka jest okropna! Podoba mi się, że pojawily się też zdjęcia z realnych pokazów. Czekam na więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio wszystko kojarzy mi się z Rosją. Te futra i ta pierwsza czapa też. Ale ogólnie to nawet fajne te stylizacje :))))




    MADZIUTELEK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia najlepsza - piękna. Bardzo chciałabym mieć to futerko i zestaw strike a pose.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy