poniedziałek, 22 grudnia 2014

Lookbook - Chanel

 Witam. Dziś w Starplazie zagościła kolekcja Chanel. Bardzo mnie się spodobała i mając zaoszczędzoną pewną kwotę zakupiłam parę ubrań. Na dzisiaj przygotowałam dla was lookbook z trzema stylizacjami. Jak wam podoba się kolekcja. Co sądzicie o lookbook-u? Zapraszam do komentowania.
Stylizacja 1:
Słuchawki - Chanel
Bluza - Archive
Kamizelka - Fallen Angel
Spodnie - B.Bizou
Buty - It girls

Stylizacja 2:
Żakiet - Chanel
Sukienka - Archive
Buty - Callie's Picks
Puzderko - LE

Stylizacja 3:
Płaszcz - Chanel
Top - B.Bizou
Spódnica - B.Bizou
Naszyjnik - Chanel
Buty - Darmówka

Gdyż zbliżają się święta, postanowiłam sprezentować jednej osobie, która skomentuje ten post wybraną rzecz z najnowszej kolekcji Chanel. Zwycięzce ogłoszę w następnym poście.

9 komentarzy:

  1. Buty w pierwszej mi się nie podobają, ale stylizacje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie kolekcja fajna,najlepsze są ,,nakrycia''. Planuję kupić słuchawki,płaszcz,może biały sweterek, cudną czarną torebkę, na pewno nie raz się przyda i najlepszy - długi szal. W pierwszej też bym wymieniła buty,może na jakieś brązowe, 3 najlepsza.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, natomiast w pierwszej nie pasują mi buty. Dzisiejsza kolekcja nie zachwyca, chociaż znajdą się perełki. W moim koszyku znajduje się na razie 5 artykułów, lecz pomyślę jeszcze nad ich kupnem :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja ciekawa, podoba mi się zastosowanie swetra do kamizelki i fajnie dobrałaś spodnie. W drugiej niestety (tak jak w pierwszej) nie pasują mi buty, ale sukienka z żakietem świetnie ze sobą wyglądają, co ratuje cały outfit. Natomiast w trzeciej stylizacji nie podoba mi się spódniczka (co nie znaczy, że tam nie pasuje). Ogólnie bardzo fajnie wszystko dobrałaś i - chociaż bym tego nie założyła, nie mój styl - podoba mi się. Poza tym dostrzegłam perłowy naszyjnik, o którym nic nie napisałaś ;D
    Wybrane przez Ciebie rzeczy są naprawdę świetne ;)

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zapomniałam napisać o dzisiejszej dostawie. Nie uważam, że jest jakaś fenomenalna, aczkolwiek udało mi się wygrzebać 5 rzeczy, które naprawdę mi się podobają ;)

      Usuń
  5. Trzecia stylizacja najładniejsza, pierwsza i druga - wymieniłabym buty i dodała jakąś torebkę w I c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie całkiem całkiem te stylizacje :)



    MADZIUTELEK

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja Chanel średnia, podoba mi się tylko kilka rzeczy. Najlepszy jest łososiowy płaszczyk ♥.
    Cd. Twoich stylizacji to każda ma inny charakter i wszystkie są ładne, dobrze dobrałaś dodatki. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja bardzo mi sie podoba. W pierwszej nie pasuja buty
    imkhye

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy