środa, 17 grudnia 2014

Dzisiaj kolejny post ode mnie. Zobaczyć będziecie mogli pomysły na urodzinowe stylizacje.


Głównym elementem jest sukienka. Kojarzy mi się właśnie z latami gdy żyła Coco Chanel, więc nie mogło zabraknąć perełek. Buty z zaokrąglonym czubkiem dopełniają stylizację. 




Dlaczego Miley ? Nie wiem, tak mi się skojarzyła z komicznymi stylizacjami. A więc stylizacja na bal urodzinowy.




Najprostsza stylizacja składająca się z dwóch elementów, podobnie jak i u Zoe. Piękna złota, bogata sukienka dla królowej balu. 




Skromnie, troszkę ze złotem. Po domowemu. 

Mam nadzieję, że spodobał Wam się lookbook. 

Chcecie więcej takich lookbooków? 

6 komentarzy:

  1. Wszystkie stylki mi się podobają:D
    Ostatnia taka zarąbista:(♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje. Najbardziej podoba mi się "Królowa balu". Ma w sobie to coś;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podoba się " Siostra Miley Cyrus "
    Pozdro


    MADZIUTELEK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze odwzrowane. Spacja przed pytajnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za Miley nie przepadam, ale Twoja doll wygląda o niebo lepiej, niż ona. Ująłeś mnie tą stylizacją! Reszta też fajna (chociaż mam trochę zastrzeżeń), ale nieco prosta.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy