niedziela, 28 grudnia 2014

In A week

 Witam. Za oknem wciąż biało od Bożego Narodzenia, a ja nareszcie wyspana. Wchodząc dzisiaj na Stardoll zauważyłam spory przypływ gotówki, dzięki sprzedaży drobnych rupieci. A więc postanowiłam odwiedzić Starbazzar. Tam natknęłam się na płaszczyk w serca. Wydałam na niego 30sd, czy dużo(?) tego nie wiem. Standardowo podniecona nową rzeczą, stworzyłam stylizację z owym płaszczem.
Problem z butami wciąż mi dokucza...
Płaszcz - Evil Panda
Torebka - The JetSet
Jeansy - Hot Hot Buys
Buty - Nelly

5 komentarzy:

  1. Hmm... Dałabym jakieś prostsze spodnie, ale z tymi też jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale zmieniła bym buty, nie za bardzo mi tu pasują:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby buty pasują, bo czerwień pod kolor serduszek na bluzce, a trochę złotego znajduje się na spodniach, ale koszula mi się nie podoba :c

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, taki misz masz c:

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy