środa, 24 grudnia 2014

Święta i nowy wygląd

Na początku w imieniu całej załogi pragnę Wam życzyć Wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku, ciepłych, rodzinnych i bogatych Świąt! :)
_____

Jak zauważyliście wczoraj wygląd bloga przeszedł małą zmianę, postanowiłem że głównymi kolorami będą czarny i biały, nagłówek wykonałem sam, być może na wiosnę pojawi się coś bardziej profesjonalnego. Pamiętajcie o Castingu KLIK. Wkrótce zaktualizuję zakładki Załoga Bloga oraz Rozkład Jazdy, planuję również zrobić podsumowanie roku, ale to w swoim czasie.
____

Stylizacja utrzymana w kolorystyce pastelowej, btw. pamiętacie jak pisałem o tym konkursie ortograficznym? Na stronie szkoły pojawiły się wyniki i zająłem IX miejsce! :)

Cardigan - Pretty'n'love,
Top - Bonjour Bizou,
Spódnica - Archive,
Kopertówka - Rio,
Buty - Pretty'n'love.

Pozdrawiam/Dominik! :) 

4 komentarze:

  1. Śliczny wygląd, świetna stylka.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że nowy nagłówek jest zapowiedzią nadchodzącego.
    Dodałabym jakiś pasek, zmieniła torebkę oraz buty i byłoby okej.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmieniłabym buty:)
    Nagłówek nie jest zły;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny outfit! Co do nagłówka, to wolałam ten z Laną, ale ten też może być XD
    Wesołych Świąt c;

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy