piątek, 26 grudnia 2014

Rich bitch

Witam was w ostatni już dzień Świąt, powoli kończy się obżarstwo. Uff, trochę przesadziłem, jutro muszę przejść przez głodówkę, żeby oczyścić organizm. Jako, że zaoszczędziłem trochę sd, postanowiłem wybrać się na małe zakupy do Starplazy. Wchodząc do sklepu Royalty zauważyłem tą kurtkę/żakiet, wiedziałem że muszę ją mieć.

Kurtka/żakiet? - Royalty,
Top - Evil Panda,
Pasek - Bonjour Bizou,
Kopertówka - Chanel,
Spodnie - nelly.com,
Buty - Perfect Day.

Pozdrawiam/Dominik! :)

7 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia co do topu, reszta to geniusz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się kurtka. Zmieniłabym pasek i byłoby ok.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest chyba twoja najlepsza stylizacja jak dotąd :D
    Idealna! No i ta twarz *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się bardzo podoba całość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba c; całkiem ładnie!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy