niedziela, 28 grudnia 2014

Why don't I sit in the first row?

 Dzisiaj na Stardoll przydarzyło mnie się coś dziwnego. Otóż przeglądając konta różnych użytkowników natknęłam się na stylizacje. Jest to identyczny look, który moja doll miała bodajże tydzień temu. Na bloga zmieniłam ją, modyfikując  buty i torebkę oraz dodając pasek. Nie wiem co mam o tym myśleć. Może to kopia, a być może najzwyklejszy przypadek? Wam kiedyś przydarzyła się podobna sytuacja? A o to mój drugi dzisiejszy outfit:
Top - Rio
Naszyjnik - Glamrus
Pasek - Chanel
Spódnica - Tingeling Halloween
Kopertówka - Royalty
Buty - Front Row
A o to wspomniana stylizacja:




6 komentarzy:

  1. Takie zbiegi okoliczności czasem się zdarzają ;) A jest to osoba, która jest dość obeznana w blogsferze i może czytać tego bloga? :D
    Poza tym stylizacje na blogach często są używane jako inspiracja dla innych i niektórzy wzorują się na nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mnie się, że ta osoba znałaby nasz blog. Aczkolwiek nie twierdzę, że to źle, że ktoś ubrał się podobnie do mnie, tylko jedyne co mnie ciekawi, czy wzorował się na mnie :D

      Usuń
  2. Cudna ta stylizacja! <3 Trochę tylko te buty mnie odpychają.. xd

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylka:) Te buty idealnie pasują do spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie dopasowane ubrania :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy