poniedziałek, 29 grudnia 2014

Lookbook - Dolce & Gabbana

 Dzisiejsze Tribute zaskoczyło mnie. Nie miałam wcześniej zielonego pojęcia, że D&B zawita w Starplazie. Ubrania podobają mnie się. Jedne bardziej, drugie mniej. Chociaż muszę przyznać, że sukienki z kolekcji naprawdę są niezłe, zresztą podobnie dodatki. A propos lookbook-a znów przepraszam za olewający stosunek do makijażu, ale nie umiem się za niego zabrać i jest moją słabą stroną :D Podoba wam się kolekcja? Co sądzicie o moim lookbook'u z wykorzystaniem ubrań z najnowszej kolekcji D&G?

Stylizacja 1:
Szal - Chanel
Sukienka - Dolce & Gabbana
Stanik - Callie's Picks
Pasek - Chanel
Buty - Callie's Picks

Stylizacja 2:
Sukienka - Darmówka (insp. D&G)
Torebka - Dolce & Gabbana
Buty - Dolce & Gabbana
Pierścionek - EPIPHANY

Stylizacja 3:
Top - Dolce & Gabbana
Pasek - Chanel
Torebka - Callie's Picks
Spódnica - Decades
Buty - Bonjour Bizou



4 komentarze:

  1. Pierwsza mi się nie podoba, taka golizna (przez tą sukienkę). Z tą narzutką wygląda, jakbyś była w koszuli nocnej i mała na sobie nakrycie. xd
    Druga zaś idealnie dopasowana do torebki! Jestem pod wrażeniem.
    Trzecia też dobrze dobrana, ale coś mi nie pasuje.

    Nie mój styl, wiesz przecież, ale oceniam pod względem kolorystycznym itp. (:
    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Nie lubię tej sukienki, uważam że jest trochę za krótka. Ta narzutka też mnie nie przekonuje:(
    2.Idealna♥ Bardzo mi się podoba, wszystko do siebie pasuje♥♥♥
    3.Najlepsza ze wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja najpiękniejsza ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy