niedziela, 14 grudnia 2014

Guten Morgen! Dzień Dobry!

Po długiej przerwie blog powraca. Myślałem, że na dobre z tym skończyłem, ale po tych miesiącach coraz bardziej za tym tęskniłem. Za czytelnikami, robieniem stylizacji. Pomimo tego od czasu do czasu wchodziłem na stardoll, zobaczyć co się dzieję, zmienić makijaż czy zrobić nową stylizację. Od dłuższego czasu zastanawiałem się, żeby wrócić, aż w końcu dzisiaj wykupiłem SuperStar za 30zł, kupiłem parę rzeczy z najnowszych kolekcji, resztę zostawiłem na reklamy. W najbliższym czasie możecie spodziewać się castingu, loterii oraz konkursu. Stare konkursy i loterie zamykam, bo przez moją niekompetencję, wiele osób wysłało prace, a nawet nie ujrzały wyników. Wszystkie posty pozostawiam, nie ma sensu usuwać pracy wszystkich redaktorów. Jeśli ktoś chce pomóc przy reaktywacji bloga, proszę o kontakt na GG. 
Mój numer: 42481679
I jak zwykle:
Pozdrawiam, Dominik! :) 

3 komentarze:

  1. hmmm, fajno :D gdybym tylko miała więcej czasu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz się spotykam z tym blogiem. Mam nadzieje że będzie fajny :))))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy