poniedziałek, 15 grudnia 2014

Nawet w darmówkach można wyglądać jak milion dolarów!

Dzisiaj zamiast zwykłej stylizacji, postanowiłem przygotować artykuł, podczas mojego 4-letniego pobytu na stardoll, trochę uzbierało się w mojej szafie darmowych sukienek, więc dzisiaj postanowiłem je wykorzystać i pokazać w wam, że i w nich można wyglądać jakbyśmy wydali na nią 1000sd w limitowanym sklepie! Zapraszam do przeczytania.

1. Pierwsza sukienka ma dosyć nietypowy krój, na dole sukienki są dziwne pofalowania, ale dla chcącego, nic trudnego, połączyłem ją z dodatkami i wyszło takie połączenie:
(Sukienka - Living, Kurtka - Callie's Picks, Kopertówka - Barbie, Buty - Callie's Picks.)

2. W tej stylizacji góruje złoto i czerń, a jak wiadomo od dawien dawna, te połączenie nie zawsze, ale często gwarantuje elegancję. Można powiedzieć, że większość kobiet decyduje się na te kolory. Ja zrobiłem dosyć klasyczną stylizację z kolejną darmówką. Jak widać, warto zbierać je parę lat.

(Żakiet - Versace, Sukienka - Living, Pasek - Voile, Kopertówka - Special Ofer, Szpilki - MM.)


3. Pomimo tego, że sukienka pochodzi ze specjalnej ofery doładowania SS, to jest jedną z ładniejszych, jakie admini dali. Czerń i biel, to zawsze dobrze wygląda, nie ma w niej zbyt wielu elementów, ale także niczego nie brakuje.

(Kurtka - Evil Panda, Sukienka - Special Offer, Kopertówka - It Girls, Rajstopy - Film Theory, Buty - Riviera)


I to by było na tyle z dzisiejszych stylizacji! Mam nadzieję, że wszystkie wam się spodobały, zapraszam do wyrażania swoich opinii.

Pozdrawiam/Dominik. 


12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na posta, jednak najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. Klasyczna, czarno-biała jednak ma w sobie to coś. Sukienka jest genialna, wzorki sprawiły że przyciąga outfit przyciąga uwagę. Fajna, rockowa kurtka idealne się tutaj wpasowała, pomimo tego że postawiłeś na eleganckie dodatki. Najmniej jednak podoba mi się druga stylizacja. Po prostu nie podoba mi się główny element stylizacji, czyli sukienka. Sądzę że ma brzydki kolor. Pierwsza stylizacja jest okej. Nie podoba mi się w niej brązowy kolor na rękawach i torebka, która nijak tutaj pasuje. Zmieniłabym kurtkę i dała czarną torebkę. Sądzę ze wtedy byłoby całkiem fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja ujdzie, druga jest dla mnie kompletnym niewypałem natomiast trzecia prezentuje się znacznie lepiej. Proste połączenie bieli i czerni nigdy nie wychodzi z mody c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę szczera... 2 pierwsze stylizacje nie robią wrażenia. Natomiast 3 jest bardzo szykowna i elegancka. Dlatego najbardziej mi się spodobała. Dobór klasycznych kolorów- bieli i czerni sprawia że kreacje jest przecudowna. Szkoda że nie posiadam sukienki ;C Z pewnością wykorzystałąbym tą stylizacje na mojej doll :) / pozdrawiam pauli338 /!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za. W darmówkach też można żyć xd

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem szczerze, nie podoba mi się... chociaż sam pomysł na post jest dobry, przyjemnie się czyta, za to stylizacje nie urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta trzecia sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie pierwsze sukienki-porażka:d Ciężko zrobić z nimi coś sensownego.W pierwszej stylizacji zmieniłabym kurtkę.Ostatnia sukienka jest śliczna:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za oryginalnymi ubraniami, wolę jakieś czarne, białe, czy inne kolory, więc pierwsza stylizacja nie wygląda najlepiej, ale to kwestia wyglądu sukienki, a nie dodatków, bo to wyszło Ci okej. W drugiej zaś nie podoba mi się nic, oprócz ogólnego połączenia. Za to trzecia jest MEGA! <3 Moje ukochane klimaty, strzeliłeś w 10, chociaż trudno jest mi dogodzić.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupio trochę ujęłam to z kolorami.. Chodziło mi o to, że nie podobają mi się oryginalne ubrania, za to wolę zwykłe czarne, białe czy inne, bez jakichś specjalnych "wow".

      Usuń

Obserwatorzy