czwartek, 18 grudnia 2014

Święta coraz bliżej...

Powoli zaczyna się gorączka świąteczna, dzisiaj byłem z koleżanką na zakupach, w każdym sklepie tłumy. Dużo pań z dziećmi, przeciskającymi się pomiędzy wszystkimi, uwielbiam takie tłoki.

Kasia przeszła mała metamorfozę, elegancki niebieski makijaż i równie wykwintna fryzura.
Stylizacja w kolorze niebieski z dodatkami o czarnej i złotej barwie.

Ramoneska - nelly.com,
Bluzka - Basic,
Spódnica - Darmówka,
Kopertówka - The Jet Set,
Szpilki - Young Hollywood.

Pozdrawiam/Dominik.

5 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja! Jescze pasek i byłoby naprawdę super! c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, fajne połączenie darmówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mi się akurat podoba :))


    MADZIUTELEK

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się:)
    Też byłam w sklepie, łaziłam tu i tam przez 3godziny, i wreszcie nic nie kupiłam:>>>>

    OdpowiedzUsuń
  5. Okropna torebka. Reszta fajna, chociaż dodałabym jakiś pasek i drobny naszyjnik.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy