sobota, 16 lutego 2013

Boy

Cześć. Ha, ta koszulka jest męska ;D Na szczęście wystające rękawy zlały się z białym tłem <me gusta> Tradycyjnie złote dodatki, kapelusz, marynarka i gotowe! :) A koszulka strasznie mi się spodobała, więc kupiłam. I pomyślałam sobie A co tam, zakryje się te cholerne rękawy. Może nie myślałam, że "cholerne" ale chciałam podkreślić to zdanie ;)

Kapelusz B' Bizou | Okulary Beastly | Naszyjnik Volie | Marynarka It Girls | Bluzka Rio Chicos | Kołnierzyk B' Bizou | Pasek Wild Candy | Spodnie It Girls | Portmonetka B' Bizou | Buty B' Bizou


3 komentarze:

  1. Szkoda, że dałaś ten złożony naszyjnik. Powinien być delikatniejszy. Pomijając to, stylizacja jest ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, no może z wyjątkiem naszyjnika- ale z nim nie jest jakoś bardzo źle.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te spodnie - są takie fajne ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy