poniedziałek, 11 lutego 2013

smile

Hej ! Dzisiaj pierwszy dzień w szkole po feriach ;C A jutro od razu sprawdzian- masakra.. A stylizację zaczęłam robić od koszulki. Całkowicie o niej zapomniałam i leżała gdzieś na końcu szafy. Na początku ta stylizacja była czarno- biała ale żeby ożywić stylizacje dodałam te okulary. I jako że nie miałam sm na szorty i miałam wszystkie zarobione starmonety musiałam trochę zutylizować zbędnych rzeczy ;) Portmonetkę znalazłam w schowku, nie pamiętam nawet skąd ją mam ;>  No i zmieniłam prezentację, bo tamta jakoś mi nie pasowała :) Możecie zobaczyć ją TUTAJ. Ale się dzisiaj rozpisałam ^^


Kapelusz B'Bizou | Okulary Riviera | Naszyjnik Volie & Sofia Vegara | Kurtka It Girls | Bluzka Evil Panda | Pasek Apress Ski | Szorty Basics | Portmonetka B'Bizou | Buty Perfect Day + MM Fashion (od tego wnętrza :D)


Która wersja lepsza? ;)
Pozdrawiam


3 komentarze:

Obserwatorzy