piątek, 22 lutego 2013

My love


Hej :) Mój nowy nabytek- legginsy ♥ Są boskie przez wycięcia na kolanach. Do tego wybrałam sweter, pod niego włożyłam bluzkę z kołnierzykiem, marynarkę nałożyłam na wierzch i tradycyjne dodatki- kapelusz, opaska, okulary i torba. Buty na platformie idealnie pasują. Myślę, czy nie dodać jakiegoś naszyjnika, bo jest trochę pusto, ale sami oceńcie ;)


Kapelusz B' Bizou | Opaska Special Offer | Marynarka It Girls | Kołnierzyk B' Bizou | Sweter Archive | Legginsy B' Bizou | Torba Bascis | Okulary Beastly | Platformy B' Bizou

3 komentarze:

  1. Spoko - podoba mi się, wszystko do siebie pasuje.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja ale nie ma szału- coś sprawia że w stylizacji coś nie pasuje, tylko nie wiem co :/

    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, jedyna rzecz, do jakiej się uczepie to bluzka, kolorystycznie nie dobrana.

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy