poniedziałek, 4 lutego 2013

Przegląd Starplazy- Walentynki

Walentynki tuż tuż.... ale w co się ubrać? Najlepsze będą ubrania w odcieniach czerwieni i różu, lecz inne też się świetnie nadają. Jednak zawsze musi to być elegancki ubiór. Oto kilka rzeczy wybranych przeze mnie, w ten sposób jesteśmy umundurowani na walentynki od stóp do głów:


Stylizacje:
Cierpię na brak weny, więc stylizacje są trochę słabe :(

1) Słodko-kiczowato-nijako. Tylko tak mogę to określić
2) Zawsze chciałam zrobić stylizację w stylu retro, ale chyba mi nie wyszła
3) Moja ulubiona pozycja, klasyczna elegancja. To lubię.
Co myślicie o ubraniach i stylizacjach?
Będziecie na stardollu świętować walentynki?

6 komentarzy:

  1. Fajny artykuł. :D najbardziej spodobałam mi się stylizacja trzecia. ;)

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wszystkie stylizacje, oraz propozycje ubrań. Jednak najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Niestety nie obchodzę walentynek. Więc jakoś nie będę ich też świętować na stardoll
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słabe, tylko ładne ! :) A najlepsza 3. + Śliczna Doll. / magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś w pierwszej stylizacji zamiast różowego paska dodała beżowy (o ile się nie mylę jest taki sam krój w tym samym sklepie) byłoby o wiele lepiej. Jeśli chodzi o drugą stylizację to zabrałabym bransoletkę. Ale ogólnie podoba mi się, artykuł na plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wasze pozytywne opinie :)
      a co do tego paska, wczoraj odkryłam, że w sklepie jest drugi podobny pasek.

      Usuń
  5. Super ciuszki i stylizacje.


    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy