środa, 13 lutego 2013

Kącik makijażysty - poradnik

Hej, wreszcie zebrałem się i zrobiłem poradnik makijażu. Jest on w kolorach zielonych, czarnych. Ogólnie jest melancholijny.




1.
Malujemy cały obszar oczu kolorem "zgniłym" zielonym.

2.
 Obszar od lewego kącika oczu malujemy kolorem jasnym zielonym.

3.
Kolorem ciemnym zielonym malujemy większość prawego "oka".

4.
Cały obszar makijażu malujemy czarnym cieniem.

5.
Poprawiamy kontury oczu eye'linerem, kredką do oczu oraz nadajemy im charakteru pogrubiającym tuszem do rzęs.

6.
Malujemy usta niebieskim, następnie kolorem "skórnym".

7.
Poprawiamy kości policzkowe kolorem bordowym oraz cieniujemy brwi.

Efekt końcowy:

Jak wam się spodobał makijaż?
Bardzo przepraszam za denny tekst. Nie mam weny.

Pozdrawiam/Dominik

 



6 komentarzy:

  1. Fajny poradnik, choć nie zbyt podoba mi się makijaż (kolory). Tak to wszystko okej :)
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah, doczekałam się poradnika. :D
    Makijaż bardzo fajny, podoba mi się; )

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  3. niezbyt spodobał mi się makijaż
    texi22

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet spoko, ale nie gustuje w takich odcieniach ;] Majkakolorowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się, wygląda jakoś dziwnie -.-
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę smutno to wyszło.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy