wtorek, 26 lutego 2013

Propozycje nowych działów

Hej, dzisiaj myślałem, żeby trochę uatrakcyjnić bloga. W końcu wpadłem na pomysł wprowadzenia kilku nowych działów. Dam wam kilka propozycji, a wy napiszecie w komentarzach, które z nich najbardziej chcecie. Możecie głosować na dwa działy. Jeden dział poprowadzę ja, natomiast na drugi zrobię casting.

Propozycje:
-Działów :
Wiosna/Lato 2013- Co nas czeka w świecie mody
Historia Mody
Jaki on jest?- informacje o danym projektancie 
Zoom na stardoll- bardzo rozbudowany dział w, którym będą ukazywały się nowości w świecie stardoll, trendy itp.
 Klapy Starplazy

Czekam na wasze głosy oraz opinie. 

Pozdrawiam/Dominik




5 komentarzy:

  1. Zoom na stardoll- bardzo rozbudowany dział w, którym będą ukazywały się nowości w świecie stardoll, trendy itp.

    a drugi e to bym chciała coś o cenach produktów np. danej marki co warto kupić/sprzedać i za ile.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się 2 ostatnie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuje na:
    Wiosna/Lato 2013- Co nas czeka w świecie mody
    i
    Zoom na stardoll- bardzo rozbudowany dział w, którym będą ukazywały się nowości w świecie stardoll, trendy itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zoom na stardoll- bardzo rozbudowany dział w, którym będą ukazywały się nowości w świecie stardoll, trendy itp.
    Klapy Starplazy

    Najbardziej mi się podobają :>
    patunia09c

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy