piątek, 8 lutego 2013

Hot or Not

Od razu pragnę przeprosić za opóźnienie związane z Hot or Not. Post miał ukazać się wczoraj ale nie miałem weny ''pisarskiej''. Tak więc bez zbędnych ceregieli zaczynamy.

Maniakpupili;
Jednym słowem- stylizacja jest świetna. Wszystko jest pod pasowane pod kolory.  Bardzo mi się podoba. Nic dodać nic ująć. Daję jednoznacznie HOT

Filus4444;
Stylizacja nie jest może na zbyt wysokim poziomie ale jak na osobę bez SS ujdzie w tłumie. Mimo tego, że wszystko jest pod kolor nie pasują mi te getry. Przez nie wydaje się, że lalka ma łydy jak u słonia. Daję HOT

texi22;
 Stylizacja jest elegancka. Wszystko jest dopasowane. Srebrna spódniczka dodaję charakteru, natomiast pastelowe buty dają mały odłam od czerni i bieli.
Daję HOT



Głosujcie :) Osoba która wygra otrzyma 30sd oraz weźmie udział w I Finale Hot or Not gdzie pula nagród będzie wynosić ok. 100sd.

7 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne,ale najbardziej podoba mi się stylizacja texi22 :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie głosuję, bo jest tam moja stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza moim zdaniem 3 stylizacja, ale reszta też ładna.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja jest najlepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Texi22 najjaśniej i najlepiej to wygląda ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia najładniejsza

    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy