piątek, 22 lutego 2013

Black Beanie.


Hejj, dziś zobaczycie stylizację, którą zrobiłem wczoraj wieczorem, ale nie małem czasu jej dodać. :)
Od dawna chciałem zrobić coś z tą bluzką, ale nigdy nie miałem ochody się do tego zabrać. Gdy nadeszła wena, wyciągnąłem ją z szafy i powstało takie coś - młodzieżowa stylizacja. Miałem problem z doborem dodatków, dlatego jest troszkę '' pusto ''. Nie mogłe znaleźć odpowiedniego naszyjnika który by pasował.
Zmieniłem twarz, bo tamta a'la starsza pani nie pasowała by do takiej stylizacji. :D


 Taka tam zabawa z nogami. :D

Czapka - Rio
Okuzary - Beastly
Beżowa koszulka - Pretty n' Love jcp
Koszulka z kotem - Archive
Spodnie - StarDesign Fashion
Torba - It Girls
Buty - Facebook gift


A wam podoba się ta stylizacja?
Skomentujcie!


6 komentarzy:

  1. czemu na blogu reservefashion.blogspot. com/ jest taka sama stylizacja?

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieto, to jest jeden i ten sam autor, przypatrz się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nogi wyglądają dziwnie ;P

    A stylizacja może bez tej torebki?

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, ale torebka mogłaby być inna, bo ta jest trochę dziwna i wszystko psuje

    TheSonka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy