piątek, 8 lutego 2013

Stylizacja Walentynkowa ;)

Cześć. Wróciłam z ferii. Było super pomijając męczącą podróż ;D Chociaż nie lubię za bardzo walentynek, zrobiłam dla was stylizację walentynkową. Przynajmniej mi się tak wydaje ;) Na początku miałam dać bez kwiatu na głowie, ale tak wydawało mi się przyzwoiciej ;>


Kapelusz B' Bizou | Okulary Beastly | Kołnierzyk B' Bizou | Naszyjnik Sofia Vegara i Volie | Blazer It Girls | Bluzka Basics | Spódnica B' Bizou | Torebka Decades | Platformy B' Bizou 

Życzę miłych walentynek 

4 komentarze:

  1. ładna stylizacja, dla mnie ładniej byłoby bez tego kwiatka :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super, ale nie na tyle super jak poprzednie, bo w końcu jest to stylizacja walentynkowa, a ja bardzo nie przepadam za walentynkami.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dodałaś ten kwiatek. Ogólnie stylizacja jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo czerwonych akcentów - albo kwiatek albo sweter...


    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy