wtorek, 19 lutego 2013

Dawne czasy/ hej.

Witam, na stardoll jestem filus4444. Od dziś będę na blogu publikował moje stylizacje. :) 

Od dawna chciałem stworzyć coś z tą spódnicą, ale nigdy nie miałem pomysłu. Przecena w Voile skołniła mnie do zakupienia beżowych dodatków. Skleiłem co nie co, i wszyło takie coś. Według mnie świetnie! Dama lat 70-tych. Nie wiedziałęm czy dać beret, ostatecznie postanowiłem że niech będzie, ponieważ bez niego doll wygląda troszkę '' łysawo''. Czerwone usta świenie kontrastują z cerą, i dodają '' paura'' stylizacji. Nie jest ani pusto, ani nie ma przepychu. 

A wam jak się podoba? 
Skomentujcie!

4 komentarze:

  1. Super stylizacja, a jeszcze lepsza spódnica :)
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, rzeczywiście spódnica niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja z tą spódnicą nic nigdy nie mogłam wymyślić. Dlatego uległa zutylizowaniu.. a teraz żałuję bo Twoja stylizacja jest świetna. Więc witamy w załodze:)

    littels10

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki toczek z woalką lub bez by pasował bardziej niż beret chyba...

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy