czwartek, 21 lutego 2013

Madame

Hejo ;D Ah, dzisiaj wróciła wena.. Dzisiaj zrobiłam stylizację z szalikiem, który niedawno kupiłam. Jest całkiem ładny. Idealne połączenie z paskiem. Spodobało mi się również połączenie swetra ze spodniami. Opaska i kapelusz dodają uroku. Na drugim zdjęciu spodobało mi się jak torba leży za dollką ;) Tym razem nie nałożyłam na nos okularów, bo chciałam trochę odsłonić twarz.

@edit Bardzo potrzebuje serduszek :) Gdybyście byli mili kliknijcie tu i dajcie serduszko w Księdze Osiągnięć ;) Dziękuję za wszystkie kliknięcia.


Kapelusz B' Bizou | Opaska Volie | Sweter Pet a' Porter | Szalik B' Bizou | Pasek B' Bizou | Spodnie Decades | Okulary Beastly | Torba Basics | Buty Velvet Orchid



4 komentarze:

  1. Podoba mi się, dobrze, że nie założyłaś okularów, bo to zepsułoby stylizację. Wszystko ładnie pasuje, nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo tym razem.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i dałam 3 serduszka, bo każde się jako głos liczy ;P

      Usuń
  3. Pierwszy raz napiszę że stylizacja mi się kompletnie nie podoba, chociaż wszystko do siebie pasuje! Ale to tylko moja subiektywna opinia

    TheSonka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy