niedziela, 3 lutego 2013

Dlaczego warto szperać w Starbazarze?

Starbazar znany chyba dla wszystkich użytkowników. Możemy w nim znaleźć różne rzeczy w różnych cenach. Czasami znajdujemy coś co jest o wiele więcej warte za niższą cenę. Dlaczego? Dlatego, że osoba sprzedająca albo chce szybko zarobić sd, albo po prostu nie zna się na cenach co wykazuję większość użytkowników stardoll. W dzisiejszym artykule chcę wam pokazać dlaczego warto "poszperać" w Starbazarze 1h dziennie. Oczywiście gdy ktoś ma sd. :)

Co znalazłem po niskich cenach?
Kamizelka HB warta ok. 100sd. Kupiona za 67sd.
Szorty z MOSCHINO. Warte ok. 150sd. Kupione za 40sd.
Spódnica z Givenchy Tribute. Warte ok. 100sd. Kupione za 50
Sweter z It Girls. Warty ok. 100sd (nie wiem dokładnie). Kupiony za 18sd
Beret Hot Buys. Warty ok. 150sd. Kupiony za 50sd.
Buty Hot Buys. Warte ok.150sd. Kupione za 57sd.

Jak widzicie dzięki takiemu szukaniu w Starbazarze możemy się natknąć na ceny, które poszczególni sprzedawcy mogą sprzedać za zawyżone. Na przykład, gdy chcą za bluzkę wartą 50sd, 100sd. Nigdy nie bierzcie się na takie nieprawdziwe informację, ponieważ takowy sprzedawca chcę tylko zarobić na bluzce, którą znalazł za 5sd. Dzięki SB możemy także znaleźć różne Tribute po zaniżonej cenie. Na przykład takie Amy Claire. Jeśli jesteśmy cierpliwi i mamy czas, możemy szukać sukienkę w danym kolorze. Gwarantuję, że znajdziecie ją w niskiej cenie. Ja zazwyczaj szukam czegoś w sb z Amy Claire za 10sd. Kupuję,a potem sprzedaję z zyskiem. Polecam to każdemu, który ma mało sd na koncie, a potrzebuję szybkiego zasilenia wirtualnej portmonetki.

Podsumowanie: Chociaż jesteśmy niecierpliwi, a chcemy znaleźć jakieś cenności i sprzedać musimy szperać w SB.
Morał jest krótki i niektórym znany:
Kupuj w Starbazarze,a będziesz nadziany.

Podobają wam się takie artykuły?

Pozdrawiam/Dominik 

10 komentarzy:

  1. Słabo się znasz na cenach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie rozwalił mnie morał ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnicy zazdroszczę :) Niedawno znalazłam w bazaarze kamizelkę z ARCHIVE za 3 sd, podczas gdy wyceniana jest na kilkaset sd. Widziałam raz czarny blazer z Elle za 5 sd, niestety szybko przeleciałam i nie miałam okazji go kupić :|
    MissKaty2367

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to strasznie dużo płaciłeś. Dla mnie okazją jest znaleźć coś za kilka/kilkanaście sd ;p Np. brązową, futrzaną kamizelke HB za 8sd. Udało mi się też kupić body D&G za 2sd i jeszcze kilka podobnych okazji. Raz widziałam LE za 5sd ale jak kliknęłam to już go nie było ;( Fakt faktem, warto poszperać. Ale to strasznie pochłania czas.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi te ceny wydają się za wysokie :D
    Ostatnio znalazłam sweter z Archive za 18sd, gdy jest szacowany na ok 100sd.
    Lubię poszperać w starbazaarze, ale zabiera to zbyt dużo czasu. No i oczywiście trzeba mieć kilkadziesiąt, a nawet więcej stardollarów na koncie :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się beret :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  7. Ceny są i tak wysokie, ja kupuję za maksymalnie za 15 sd. Moim zdaniem najlepiej otworzyć sobie około 3 starbazaary. Później szukać (jeśli się szuka czegoś konkretnego) Najpierw ustawić cenę na maksa a później w miarę znajdowanych tych samych rzeczy zaniżać cenę maksymalną w wyszukiwarce, aż natrafi się na coś super taniego.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny artykuł:) A 4 sweterek znajdzie się za 15-20sd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozwaliły mnie ceny ostatnich dwóch HB, awwww <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super artykuł, ja wcale nie znam się na cenach ;/

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy