poniedziałek, 11 lutego 2013

Przegląd Starplazy-Kołnierzyki

Kołnierzyki były absolutnym Must Have 2012 roku, jednak ja uważam,że nie wyjdą z mody w tym sezonie. Póki co w starplazie można zaopatrzyć się w mnóstwo artykułów z kołnierzykami. Wybrałam kilka z nich:

Zrobiłam, tak jak zwykle trzy stylizacje z tymi ubraniami, pozostawiam je bez komentarza:
1) Narzutka-Tingeling
Bluzka-Tingeling
Szorty-LE
Opaska-Rio
Buty-Stylein
2)Opaska- ???
Bluzka-It Girls
Krzyże-Fallen Angel
Spódnica- Elle
Podkolanówki-WOTW
Buty-Fallen Angel
3) Okulary-Riviera
Kamizelka-Fallen Angel
Bluzka-It Girls
Sukienka-Evil Panda
Torebka-WOTW
Buty-Archive

Czy lubicie kołnierzyki, warte są uwagi waszym zdaniem?
Co myślicie o stylizacjach, podobają wam się?

6 komentarzy:

  1. Czarny kołnierzyk obecnie można dostać tylko na baazarku

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jedynie druga stylizacja, reszta nie przypadła mi do gustu. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kołnierzyków, ale stylizacje są ładne.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kołnieżyki :)
    Tylko druga stylizacja jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje mi się podobają, są niesztampowe.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy