środa, 20 lutego 2013

Dark pink.


Hejj. Wyprzedaż na stardoll wciąż trwa i kusi do zakupów. Ja już od dawna polowałem na ten żakiet, ale nigdy go nie kupiłem, bo był za drogi. Ta wyprzedaż skłoniła mnie do zakupu go tylko za 52 sm!
To on gra główne skrzypce w tej stylizacji. Na początku obawiałem się że nie mam zbyt dużo ubrań w tym kolorze, ale gdy zacząłem robić stylizacje wszystko łatwo przyszło, i wiele artykułów do pomocy się znalazło. Do tego dobrałem beżowo-różowe dodatki. Dla mnie super! 
Na początku troszke nie pasowała mi torebka, ale w końcu się na nią odważyłem.:D 

Taka tam zabawa z nogą :D

Okulary - Stardoll Barbie
Szalik - Mortal Kiss
Czerowny żakiet - Orginal Future
Beżowy żakiet ( pod spodem ) - B.Bizou
Spódniczka - Basic
Bransoletka - Tingeling
Torebka - Pretty n' Love
Buty - Rio


A wam podoba się ta stylizacja?
Skomentujcie!

5 komentarzy:

  1. O ja też kupiłam dziś ten żakiet. Stylizacja super!

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że taki żakiet istnieje. Podoba mi się Twoja stylizacja i chyba też zaopatrzę się w to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zachęciłeś mnie to kolejnego zakupu..:D Także nie mogłam się na niego zebrać. Stylizacja bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ten żakiet ;/

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się z stylizacji! Super, wszystko jest ze sobą zgrane i genialnie wygląda!

    TheSonka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy