piątek, 22 lutego 2013

National Anthem

Hej! Wreszcie weekend. Uff, w tym tygodniu było pełno kartkówek i testów. Na szczęście większość poszła mi pomyślnie. Czekam na spr. sprawozdania. :)

Spiepszyłem nogę.

Dzisiaj stylizacja jest niebieska. Bardzo chciałem użyć tych skarpetek ale jedyne koturny jakie miałem wyglądały jak rozmiar 45, więc zdecydowałem się na niebieskie buciki. *.* 

Bluzka-RIO
Sukienka-Darmówka
Naszyjnik-VOILE
Pasek-VOILE
Bransoletka-Archive
Kopertówka-VOILE
Skarpetki-Anna Sui
Buty-VOILE   

Pozdrawiam/Dominik

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, ale moim daniem ta kopertówka nie pasuje zbytnio. Ale reszta bardzo spoko.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, wszystko okej

    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW pięknie *.*
    Oj nie przesadzaj ta noga nie wygląda tak źle :D

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy